Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

donderdag 19 april 2007

Vlaams belang legt cordon rond Verstrepen


Gisteren ging Jurgen Verstrepen in goede verstandhouding weg bij het Vlaams Belang , want behalve met de kliek rond voorzitter Vanhecke had ie met niemand problemen .
Sommige VB'ers hadden het zelfs over "uit het oog maar niet uit het hart " (Debie) .
Nauwelijks één dag later blijkt de vriendschap al in het vriesvak te liggen , de ex-collega's gunnen Verstrepen geen blik meer . op z'n website staat het zo :

Daarnet op mijn 'nieuwe plaats/zitje' in het Vlaams Parlement. ( foto boven) Het zijn politiek vreemde boeiende tijden... . Ook al zeg ik nog steeds vriendelijk een goeiedag tegen mijn nu (ex)collega's van het VB in de koffiekamer van het Vlaams Parlement, blijkbaar hebben ze besloten om nu een 'cordon' rond mij te leggen en zelfs niets meer te zeggen of zelfs niet meer naar mij te 'kijken' of zo... Zielig hoor. Nou ja, het zij zo. Ik blijf open en eerlijk en niet verkrampt, in tegenstelling tot....