Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

zaterdag 8 september 2007

Bart Debie :"Het is niet mijn bedoeling om Ulfkotte hier af te schieten"

-"Ik heb Udo Ulfkotte leren kennen als een rare man."

-"Hoe dichter 11 september komt, hoe meer rare kronkels de man vertoonde."

-"Hij beweerde inside informatie te hebben vanuit het kabinet van burgemeester Thielemans en de politie. In werkelijkheid vertelde hij me dingen die ik kon lezen in de krant die voor mijn neus lag."

-"toont eigenlijk vooral aan hoeveel ruggegraat en/of karakter de man eigenlijk heeft. Weinig dus."

-"Hij beweert voor de Duitse inlichtingendiensten te werken. Wel, als dat zo zou zijn dan lijkt het mij wel bijzonder dom om dat even te gaan rondstrooien."

-"Hij verklaarde in De Standaard dat hij 250.000euro van zijn persoonlijk geld investeerde in de manifestatie. De beide overige organisatoren wisten daar niets van. Zulk een bedrag leek me wel wat overdreven. Deze week bleek de man niet eens geld te hebben voor een vliegtuigticket van Frankfurt naar Brussel."

-"Eerder kreeg ik al een zielige mail met de vraag naar sponsors en beweerde de man dat hij zijn Harley-Davidson al moest verkopen."

-"Kortom, meneer Ulfkotte is een fantasierijk man."

-"ps : wil u uw gedacht tegen meneer Ulfkotte zeggen? Dat kan via udo@ulfkotte.de . Zijn GSM nummer heb ik ook, maar ga ik niet publiceren. Stel je voor dat de 'hoogste Duitse veiligheidsdiensten' in actie zouden schieten. Goed gelachen..."


Bart "penalty" Debie trapt op z'n weblog nog eens goed na richting Ulfkotte , nadat die zich distantieerde van de anti-islam betoging en het Vlaams Belang .( zie video )