Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

zaterdag 19 januari 2008

Braun Croque-monsieurijzer met kuren

Duits Croque-monsieurijzer (Braun) drijft Karel Verbiest tot wanhoop...



Enkele reacties over de Braun van Karel Verbiest :
-VB-partijmedewerker Björn Roose: 'mocht ik zo'n apparaat hebben dan was mijn broodje al gebakken'
-Filip Dewinter: 'ik zie geen verschil'
-Roeland Raes : 'schoon machien, daar niet van. Maar je moest eens weten wat Karel Dillen zo allemaal met z'n barbecue kon'
-Bart De Wever: 'Ik vind het nogal gratuit om daar zo zwaar aan te tillen'
-Frank Vanhecke : 'kan dat ding ook afdrukken van ons Marie-Rose bakken?'
-Wim Verreycken: 'Is dit op de markt? Want met dat toestel in mijn assortiment krijgt m'n winkeltje eindelijk weer wat volk over de vloer.'
-Alexandra Colen: 'Pff, mijn strijkijzer zet de perfecte heilige maagd en mijne frigo zoemt psalm 42 en 85'

Update :
Karel Verbiest doet een dringende oproep aan Frank Vanhecke,
'gelieve niet meer te telefoneren.Ten eerste het toestel bakt geen Marie-Rose en ten tweede wil ik niet dat m'n Braun in de verkeerde handen valt. Waneer u mij toch verder telefonisch blijft lastigvallen zie ik mij genoodzaakt tegen u klacht neer te leggen voor stalking. De kinderen kregen de opdracht om voor u de deur niet meer te openen.' aldus een moegetergde Karel Verbiest.
.