Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

zaterdag 17 mei 2008

Stront aan de knikker


Sandy Neel, het nichtje van Staf Neel en mandataris voor het Vlaams Belang, kwam verleden jaar nog in het nieuws met de nazi-bedevaart die zij ondernam samen met enkele Voorposters en oud-leden van het ter ziele gegane Sint-Maartensfonds. (lees hier meer). Sinds de media over haar nazi-bedevaart berichtte, krijgt Sandy regelmatig te maken met onverlaten die haar auto vol kleven met antifa-stickers, worden affiches beklad met hakenkruisen (hoe komen ze erbij) en werden er een 80-tal vuilniszakken aan haar voordeur gezet. Ze is dus al wat gewoon, zegt ze op haar webstek.


Echter, half-maart kreeg ze de verrassing van haar leven toen enkele 'idioten' haar auto een wax-beurt gaven met raszuivere menschelijke fecaliën. Neel zegt daarover: "Toen ik bij mijn auto kwam en de ‘shit’ aanschouwde die mij nu weer te beurt viel was ik dan ook pisnijdig. Ik was – zoals wel meer voorvalt – aan het bellen met Valèrie (Seyns, Brussels Parlementslid voor het Vlaams Belang en het lief van Bart Debie) en kwam bijna niet uit mijn woorden. In eerste instantie dacht ik dat het slijk was dat over mijn wagen hing, maar niet dus! Om het in het schoon Nederlands te zeggen: het was stront. Stront op mijn dak, op de hele linker zijkant, op mijn ruitenwissers, op mijn voorruit en achterruit. Niet te doen en echt geen gezicht."
Op haar website kreeg het artikel als titel 'Shit Happens', wat toch enigszins weinig consequent is van een zelfverklaard hoeder van onze Vlaamsche taal. Naar eigen zeggen is Neel geen voorstander van het gebruik van Engelstalige uitdrukkingen "maar soms klinken ze nu eenmaal beter dan in onze eigen Vlaamse taal", aldus Sandy Neel.
De kostprijs van de carwash brengt ze gewoon in bij haar onkostennota.
- VB-fractievoorzitster samen met Voorpost & SMF op Nazi-bedevaart
- Vlaams Belang moet neo-nazistische leden uitsluiten (video)
- Gemeenteraadslid Vlaams Belang tatoeëert SS-slogans en nazisymbolen
.