Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

dinsdag 13 mei 2008

Tweede verjaardag racistische moorden

"Ik mag het bloedbad dan al hebben overleefd, ik besef hoe langer hoe meer dat Hans Van Themsche alles van mij heeft afgepakt, zelfs mijn toekomst en mijn dromen. Maar ik gun Van Themsche het beste. Van mij mag hij opnieuw gelukkig worden. Dat meen ik."

De Turkse Songul Koç, die twee jaar geleden door Hans Van Themsche werd neergeschoten op een bankje in Antwerpen




- Vonnis (video)
- Reconstructie racistische moorden (video)
- Ik was een kind van extreem-rechts
- Frieda Van Temsche stopt met politiek
- Gedenksteen voor vermoorde Luna
-Dodelijke raid Van Themsche in Antwerpen één jaar geleden (video)
.