Het smerige alternatief ....

Het fundamentele verschil tussen het Vlaams Blok/Vlaams Belang en andere partijen is dat het Vlaams Belang mensen wil uitstoten uit onze samenleving, de maatschappij wil 'uitzuiveren', de bestaande diversiteit wil reduceren tot het 'eigen volk'. Dat programma probeert het Vlaams Belang met alle middelen te verwezenlijken. Met democratische middelen als het kan, maar meestal aangevuld met intimidatie en geweldpleging. Het valt niet uit te sluiten dat daarbij uiteindelijk openlijke terreur en staatsgeweld zouden kunnen gebruikt worden.

vrijdag 1 augustus 2008

Bart De Wever: "Franstaligen in Vlaanderen zijn migranten die zich moeten aanpassen"




Volgens N-VA-voorzitter Bart De Wever bestaat in Vlaanderen geen Franstalige minderheid. Enkel "migranten die zich moeten aanpassen".



Bart Dewever vertegenwoordigt 3 of 4 procent van het Belgische electoraat. 6 of 7 van het Vlaamse? Of in 't beste geval 12? En dat houdt uit puur intellectuele masturbatie een jaar lang een volledig land aan z'n spel? Sorry heren flaminganten, waar blijft jullie "democratie" in deze vertoning? Dit gaat allang niet meer om rationele argumenten, of Walen of Pinguïns, maar enkel om de verveling van een rotbedorven bevolking, op zoek naar "kicks", het enige waardoor de vtm-vlaming zich nog voelt existeren. Jef uit Antwerpen, in De Morgen

Ik begin heel dat taalgedoe deftig moe te worden. Eigenlijk is het simpel. Taalkennis is een troef, het is zelfs de grootste, vrijwel enige, economische troef van Vlaanderen. Als ik met een anderstalige praat en ik ben zijn taal meer machtig dan hij de mijne, vind ik het maar menselijk dat ik die mens tegemoet kom, ongeacht de bodem waar ik op sta. Oké, ik ben dan misschien een slechte Vlaming, het maakt mij een goed mens. Beiden gaan blijkbaar niet meer samen tegenwoordig. Geert Linthoudt uit Ninove in De Morgen

Binnenkort in elk Vlaams gemeentehuis: rode ster voor de Walen, blauwe ster voor de Brusselaars en welke kleur voor de Vlamingen met een Franse naam zoals Leterme en Bourgeois? Daarna DNA-test om alle vreemdelingen op te sporen in onze stamboom zoals Italianen, Spanjaarden, Nederlanders, Oosterijkers, Fransen, Hunnen, Noormannen. Dat herinnerd mij aan een rijk dat duizend jaar ging duren bevolkt met echte pure Ariers, souvenir,souvenir. ivan roeland in HLN

- Op de N-VA kun je rekenen
- 'Eén Waal op drie is een Vlaming'
- Weg van België (video)
- Zus Bart De Wever is Waalse steuntrekker
- Humor: De Taalgrenswatcher (video)
.
.